Idag firar vi Nobladagen – vi fyller 3 år!

Imorgon den 14 oktober är det Nobladagen – då fyller Noblaskolan tre år. Eftersom det i år är en lördag passar vi på att fira oss redan idag med roliga aktiviteter och spännande utmaningar runt om på alla våra skolor – från Boden i norr till Löddeköpinge i söder.

Elev på Noblaskolan sitter i ett klasssrum och ler.

Vi fyller tre år

Den 14 oktober 2020 startade Noblaskolan med en vision – att ge våra elever hög undervisningskvalitet, tydlig struktur och akademisk ambition. Vi är stolta över hur långt vi kommit med vårt koncept och våra skolors arbete med utmanande undervisning, som är nyckeln till att varje elev når sin fulla potential.

Nobladagen – firande på alla skolor

För att stärka samhörigheten bland våra elever och skapa en speciell dag för oss inom Noblaskolan anordnar vi varje år Nobladagen i samband med vår födelsedag. Det är en dag full av glädje och lärande, där vi ägnar oss åt roliga aktiviteter och spännande utmaningar. Är du nyfiken på vad vi gör kan du kika in på våra skolors egna konton i sociala medier.